miércoles, 29 de septiembre de 2010

Tardor.



Ja fa una semana que va començar la tardor.Cuan era estiu volía que fera més ferd i ara que pels matins al anar al institud me quede congelà,ara que es va fent de nit cada vegada més pronte..vuic que torne a ser estiu i que faga calor.
Crec que la única cosa positiva es que com no tinc casi roba de hivern demà men vaig de compres! Avore si trobe algo perque hi ha vegades que m'agrada tot i altres vegades no m'agrada res.
Buah estes vesprades tanca en casa me maten,vuic que siga dema ja per a comprar,comprar,comprar! *__*
Per cert,la foto es de internet perque no tinc fotos de ara totes son de fa semanes,tinguem que fer una sesió ja! :)

1 comentario:

  1. a mi em passa com a tu! quan és estiu vuic hivern i quan és hivern, estiu!

    ResponderEliminar